sekejapnye....

>> Monday, August 6, 2007


sedar tak sedar dh sebulan lebih dh aku duduk di UM ni... mcm2 yg dh berlaku yg telah pun dirancang oleh Allah Rabbul Alamin... mudah2an segala amalan yg dh dilakukan diterima oleh-Nya... huhu tazkirah sebelum ke kuliah..hehe


2hr lepas.. aku dpt berita yg kwn2 dr Kisas nk kawin.. batch aku lak tu.. orgnya mmg aku kenal la... Saudari ups... Puan Atiqah Azam... bersama suaminya Mr. Hafiz... (pikai)... alhamdulillah.. dorg dh diijab kabulkan bulan 7 yg lepas n akan buat walimah di Malaysia 25/8... alhamdulillah.. bgs betul.. mak ayah dorg bg kawin time study.. kalo fmly aku la.. haha alamat kena pancung kepala.. tak pun kena perli or paling dasyat kena kata gatal! hahaha.. ape2pun i knw my fmly knw wut is the best for me! huhu... n minggu lepas kawan dr nilam puri bertunang.. waaa jelesnye... isk3... nk bertunang gak.. tp isk3.. tak de calon... kekeke..


k kita lupakan hal2 org dewasa ni.. aku nk hayati masa muda aku ni dgn penuh kekhusyukkan bersama2 rkan2 seangkatan... hm.. aku ade USRAH baru!!! happening gilerr a my Usrah.. hehe dlm usrah aku ada 5 anggota... pertama: my lurvly UMI... dia ni baik sgt2.. selalu bg nasihat kat anak2 die... ayu je orgnye...hihi kedua my responsible along... along tinggi lampai... suka merendah diri..n yg paling best selalu kena tegur sbb bising..keke pe laaaa long... patutnye along la kena marah adik2 bising..ni dia pulak yg kena..hoho.. ke3.. acik.... waa acik ni... jgn bg dia pakai tudung ala2 wardina... sebab kompem kena ngorat! wardono la katakan.. acik ni baik.. sama cm along.. n ucu...ucu ni paling chubby... suka diet..dia tak tau tu org suka tgk dia chubby..pela ucu... hehe ucu manja... hm n the last one... is angah!! angah ni...kan perangainya suka menyakat.. tak acik kena... ucu kena... tak ucu.. UMI....hahaha along... belum kena lagi... apa2 pun.. i love u all... hope fully.... our friendship retain until our last breath... haha ( bi kantoi).. karekter2 disebalik tabir... umi=asiyah... along=shima angah=diriku acik=mardhiah n ucu=salehan..


niler...pic2 depa..keke
okeh nk p kelas dh ni.. smg hari ini lebih baik dr semalam.. ne tau hari ni jumpa lak jodoh ke..hahahha.... ngarut je!!! along aaa ni ajar..kekeke ...

1 comments:

along nahdah August 6, 2007 at 7:29 PM  

angah.........
penatnye along kene taip balik komen along ni
hilang plak tadi..
pe along nak bagitau ek??
lupe plak..
emm..
pe ek???
emmmmmmmmmmm..
along suke sangat bace blog angah
especially bab adik beradik kita ..
hehe
along harap ukwah kita akan kekal selamya..
along bersyukur ade korang kat sisi along..
kehadiran angah,acik,ucu n umi mengisi kekecewaan along sebelum ni..
em.angah..
len kali letak la gambar along yang comei2 ckit..
huhu
k angah
along banyak keje ni sebenarnya
hubungan etnik x cari bahan lagi ni..
angah tu jangan dok ralit depan pc..
cari bahan gak tau..
k salam
jumpa kat kelas...acece
(padahal angah sebenarnya kat sebelah along je mase along tulis ni..)
bye