Ruangan buku..

>> Thursday, January 31, 2008


Semalam 30hb 1..beli buku2 yang best kat Ai..byk laaa....rasa mcm nk beli semua...tp bila2 tah nk baca kalo beli byk2...tp bak kata ust anuar ridhuan...bagus lagi beli tp tak baca dari langsung tak beli...hehe hmm antara buku yang best la... TURKI Antara Dua Wajah...Oleh Dr.Abdullah azam... 153 muka surat..dah abis dah baca hari ni...mmg dapat menyelami n mengetahui laaa apa yg dah Mustafa Kamel Atartuk buat kat Turki tu..mmg boleh menimbulkan rs marah laa...bila bca cara dia meninggal tu...naik bulu roma...takut....begitu kejinya org2 yang mendustakan kata2 Allah dan merasakan diri mereka hebat....Mustafa Kamel ni menghidap penyakit sirrosis hepatis...xtau laa ape dia tu...org2 medic tau laa tu..tp penyakit tu adalah sbb dia selalu minum arak....bukan tu je....dia ni ada jugak penyakit kelamin...sbb dia ni kaki perempuan...bukan nk mengata dia..tp yela...sbg pengajaran kpd kita umat Islam ni....Masa dia sakit tu...dia menjerit2...sampai semua blik2 kat istana yg dia duduk tu dgr jerikan dia tu....berat badan dia susut...sampai tggal 48 kg je...kurusnya....sama berat...hehe... gigi dia abis tercabut..then mulut dia hampir bertemu dgn dua alis mata dia....10/11/1938 dia meninggal dunia dalam keadaan dilaknat di langit dan di bumi....takutnya......mcm2 lagi laaa dapat dalam buku ni....Ya Allah...lembutkan hati ini agar sentiasa bersyukur atas nikmat iman MU ini...semua ni...dipetik dari buku ni...

1 comments:

Mohd Fairuz Mat Zin March 17, 2008 at 12:51 AM  

salam. kat mana nakbeli buku tu ? bro berminat la nak beli .. mahal tak ?