Hari Bahagia yg Mendukakan~

>> Thursday, August 7, 2008





Hari ni 7/8/2008 hari yg paling bermakna dalam family ku.... hmm yelah...x disangka org yg sama-sama nakal n culas nk pegi ngaji akhirnya berjaya jugak membawa segenggam ijazah sarjana muda al-quran dan al-hadith.. UM... aku sebagai adiknya, yg selalu buli dia masa kecik (ngeee...) bangga laaa dengan kejayaan ALONG yang disayangi... walaupun malam td tak dapat nak sama2 raikan kat umah makngah...tp hari ni kelas 4 jam aku ponteng sebab nk sambut along...huhu.. Lepas MAMA org yg paling gembira aku rasa...aku laa kot...haha...adik aku akim x tau laaa gembira ke tak..sbb dia tu pemalas nk belajar!!!! (--->>padan muke kakak kutuk akim!!!pemalas!!)


tp yg menyedihkan hati aku hari ni...



along tak berapa sihat..dlm DTC tadi dia muntah2.. satu family risau...aku td buat2 laa tak risau konon2 poyo laa macho...tp tiba2 hati ni goyah jugak bila doktor sahkan along denggi...dan perlu bersegera masuk wad...
hmm x dapat nak gmbr kan cm ne laa perasaan ni...hanya Allah je yg tau...
so kegembiraan nak sambut ramai2 tu pudar dan hilang sbb risaukan keadaannya...


to my beloved bro...awi harap along cepat2 sembuh...kitaorang sume akn doakan along ok??? apa2 pun tahniah sbb jadi abang yg berjaya bg semangat kat awi n akim!!!




(hmm tak jadi nak bg hadiah hari jadi dia 3/8/08 masa dia kuar dewan tadi...dah dia pun pening2 tgk manusia...) =(

berikut adalah gmbr2 di hari konvo along...










4 comments:

small cap stocks August 7, 2008 at 5:28 AM  

help me.

Anonymous August 7, 2008 at 5:36 AM  

kesian kat along awi.....
emm...xpela,yang penting da grad kan?n jadi pembangkit semangat untuk awi..emmmm,lupe plak nak beli bunga untuk along...ekeke..gurau2 jek...semoga along awi cepat sembuh ek

R@bi@tuL @d@wi@h August 7, 2008 at 5:39 AM  

To anonymous...alala nape laa x tulis nama...ngee..ok tu la..org pun tgh runsing ni...doakn laa dia eh..k tq..

KiRaNa August 7, 2008 at 11:24 AM  

Kesian kat along awi.
ni satu ujian dari Allah..
nisah doakan along awi cpt sembuh..
keep on praying 4 him ya..