RAMADHAN KAREEM

>> Thursday, August 28, 2008

Sedar x sedar dah nk masuk bulan ramadhan dan...tggal 3 hari je lagi..x sabar nye hati ini.. di kesempatan ini..aku seru pada diri aku dan rakan2 supaya sama2 la kita koreksi balik diri kita...apa yg dah kita lakukan selama hampir setahun selepas ramadhan tahun lepas... hmm sepatutnya amalan2 yg kita buat dlm bulan ramadhan berterusan dengan bulan2 yg lain...

rasa sedih sikit nk masuk bulan ramadhan kali ni...1st sbb aku dh tak bersama dh dengan cma, mar, asiyah dan salehan.. dulu kalo iftar dgn dorg...xpela...kali n versi lain pulak..

justeru itu..kami dari mutant-X ucapkan selamat berpuasa kepada semua...!!! semoga ibadah kita diterima..amin..

---terima kasih utk budak yg rajin edit pic ni..hehehe----

perbanyakkan lah amal ibadah..sbb kita tak tau bila kita akan menemui ajal... elakkan maksiat sbb maksiat mampu menutup segala ruang2 cahaya....sekian...




9 comments:

Ahmad Saifuddin Amran August 29, 2008 at 6:11 PM  

gossip terhangat nih. hehe

Anonymous August 30, 2008 at 1:30 AM  

em....
nanti kita bukak pose same2 ye cayang...hehe

shima August 30, 2008 at 1:31 AM  

komen no 2 tu cek yang komen ek..karang ang ingat ade secter admire plak...hehe

shima August 30, 2008 at 1:31 AM  

salah eja la...secret admire..huhu

R@bi@tuL @d@wi@h August 30, 2008 at 2:23 AM  

hehe mesti laajadi gosip terhangat...=) eii ang ni cma..cek baru nk perasan ramai secret admire...ang ni...=P weh ang jgn lupa tau date kita mlm ni....wek!

Anonymous August 31, 2008 at 3:05 AM  

APO NIEE..TAJUK BUKAN MAIN SHADID LG PASAL 'RAMADHAN LGI TUH'BUAT MALU KAT ORANG KAMPUNG JA NIH

R@bi@tuL @d@wi@h August 31, 2008 at 7:42 AM  

haha...utk anonymous....dan ku yakini itu ialah ALONG...haha hmm apa lak nk malu?? org bkn buat apa2 pun...haha...along jeles laa tuh!!wek wek...

Mohd Shafie Bin Hashim August 31, 2008 at 6:14 PM  

Seboleh-bolehnya kita menjaga sedikit adab kita di dalam berkongso sesuatu perkara. Saya merasakan ada cara yang lebih bagus untuk menarik sesiapa sahaja untuk melawati laman blog masing.Bukan dengan menimbulkan kontroversi yang macam ni. Sebagai seorang mahasiswa KITA harus bijak di dalam menguasai media dan memnyedarkan masyarakat tetang sesuatu perkara yang serius melalui pandangan MAHASISWA sendiri. Anda hebat, dan mampu membuat orang lain jadi hebat. Tidak salah berkongsi Perasaan , tetapi dos nya perlu di fikirkan semula. salam ramadhan.

R@bi@tuL @d@wi@h September 1, 2008 at 7:21 AM  

aduhai....hmm ni kes jeles ke apa ni??hehe baiklah saudara shafie!!!!!aite!!sy tukar skrg.....sy takde idea la..so sy sje2 buat2 suka hati.. xde niat pon nk suh org komen. gilo apo?? carik publisiti murahan...haha...sorry ler...bukan sy la...=P ok laa ye..arap sume puas hati...